fredag 4 juli 2014

Hör du blåklockans sång?


 Filosofera, läsa, vila, gå i träskor, grilla, bada, äta jordgubbar och att umgås hör sommaren till. 
Igår var vi bortbjudna till en vän som har en söt liten sommarstuga... en vacker liten idyll.
Jag blev sugen att ro över viken... kvällshimlen var så ljus och mild.



Mannen får alltid vara grillmästare när vi kommer dit! Det gillar jag. Det är kul att hjälpas åt.
Själv hjälpte jag till med förrätten... jag gillar att det är trångt och enkelt. 
Det är precis så som en riktig sommarstuga ska vara!







Nu tänker jag koppla ner nätet! Ja, vi ska åka på solsemester så alla sociala medier klarar vi oss utan! 




Nu är resväskorna packade!
Det sista slänger jag ner i handbagaget.
Klockan 09.00 i morgonbitti lyfter vi till Skiathos!
Adjö, adjö, adjö min kära läsare vi ses snart igen!

Ha en underbar sommar och må solen lysa på dig var du än är!



Sommarkram till alla... Anna

(Bilder fotade av mig)

ps. Förresten jag slänger nog ut lite turistbilder på Instagram... så vi kanske ses där i alla fall. ds.

20 kommentarer:

åse sa...

ha en underbar resa Anna, njut varje minut. Kram Åse

Anne-Marie sa...

Vilken jättesöt sommarstuga och så mycket god mat.
Ha en underbar resa Anna. Ser fram emot att se bilder och höra mer om den. :)
Kram!!

Channal sa...

Tack! Du får njuta om en vecka! KRAM!!

Channal sa...

Tack! Lovar! Vi kommer få det lovely!!

Have a Great DAY 4th of July!
KRAM!!

Villa Ell sa...

Vilken mysig stuga, det där
Enkla och trånga är fint!
Så härligt med solsemester
Njut av allt!

Trevlig resa
Kram Sandra

Channal sa...

Tack! Sitter vid gaten. Snart stänger jag ner o tar semester!

KRAM!!

Mittgodastefinaste sa...

Önskar er en alldeles alldeles underbar semester!

Kram jenny

Husbilen Tuzzen sa...

Vilka ljuvliga bilder. Jag hoppas ni får en fantastisk semesterresa nu.
Kram Helen

Mamma C sa...

Hoppas ni får en underbar och skön resa nu.
Kram Mamma C

Adela sa...

Åååå:) Ha en underbar semester!

Kram
Adela

Mammaxtre sa...

Att ha en egen stuga/kolonilott är en dröm jag har. Skulle så gärna vilja. Vilja ha en samlingsplats för mig och mina barn. Ett ställe att landa på. Jag vill så gärna.... Ha en fin semester!

Channal sa...

Tack! Vi har haft det underbart :-))

KRAM!!

Channal sa...

Hoppas du får en riktigt fin semester Lotta!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Hemma igen och vi har haft det underbart!

KRAM!!

Channal sa...

Vi har haft det ljuvligt!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Vi har haft det underbart och jag har sett på Instagram att ni har haft fantastiska dagar ute på sjön.

KRAM!!

No34 sa...

Åh, så mysigt med sommarstuga, hade vi när jag växte upp...
Njut av semestertrippen nu!
Kram Kate

Paulahelenas sa...

Hoppas att ni haft en härlig semester!

Kram

Channal sa...

Sommarstuga är så svenskt och mysigt!! En riktig sommarstuga ska vara ett enkelt torp tycker jag.

KRAM!!

Channal sa...

TACK det hade vi! KRAM!!